Yuna dilantik duta Canon Malaysia

by Adam Roslan on June 20, 2011

Kecemerlangan Yuna lagi terserlah apabila beliau dilantik sebagai duta produk kamera digital Canon dan mesin pencetak. Yuna yang dipilih menyertai Duta Canon Malaysia bersama kumpulan Fahrenheit, Simon Yam dan Penny Tai selepas memiliki ciri-ciri berinovasi, kreatif, berkualiti dan berkomitmen tinggi — sebagai perlambangan kejayaannya hari ini adalah disebabkan usaha keras sejak mula menyertai industri muzik.

Perlantikan Yuna sebagai Duta Canon Malaysia seleras dengan objektif Canon untuk mendekati golongan muda yang juga merupakan golongan terbesar peminatnya. Selepas ini, Yuna akan mendekati peminatnya dan pengguna produk Canon menerusi platform media sosial seperti Facebook, Youtube, Twitter dan melalui blog peribadinya. Gambar-gambar Yuna juga akan dimuatkan ke laman Facebook Canon Malaysia.

P/S: Yuna memiliki Canon 5D MKII dan menggunakan kameranya untuk mengambil gambar sekiranya keluar negara!

 

{ 13 comments… read them below or add one }

dilot June 21, 2011 at 12:40 pm

tak berapa minat sangat dekat Yuna..=)
Entri terkini dilot: Review Drama Dewa Cintaku episod 1My Profile

Reply

Adam Roslan June 21, 2011 at 8:25 pm

Tapi mesti minat kamera Canon kan. ;)

Reply

meaw June 21, 2011 at 3:16 pm

wahhhh,hebat la yuna!
Entri terkini meaw: pernah dengar only beauty ?My Profile

Reply

Adam Roslan June 21, 2011 at 8:26 pm

Ya, cayalah. Semakin hari semakin berjaya.

Reply

ida June 21, 2011 at 4:13 pm

wahaa, yunaa :) comel meyhh.
Entri terkini ida: If we wake up, and I wanna break up, is that cool?My Profile

Reply

Adam Roslan June 21, 2011 at 8:26 pm

;) Yuna terbaik!

Reply

Nad June 21, 2011 at 5:03 pm

Go Yuna! :)
Entri terkini Nad: For SPM and PMR candidated :)My Profile

Reply

taliff June 21, 2011 at 5:28 pm

tak kisah pasal yuna…aku nak kamera DSLR Jugak!!! waaaaaaaaa
Entri terkini taliff: MACAM-MACAM JAK! (VIDEO) KUNGFU BIKER-MOTOSIKAL BERLANGGAR LORI NAMUN TERSELAMAT DENGAN GAYA KUNGFU !My Profile

Reply

Adam Roslan June 21, 2011 at 8:27 pm

Haha. 5D MK II free sapa takmau.

Reply

Hanif June 21, 2011 at 9:32 pm

Ni aku marah!!!! Yuna pakai kamera dahsyat…
Walau apapun di aduta Canon aku puas hatiii..
Hidup Canon…belum pernah mengecewakan!!!

Maaf pengguna Nikon..hehehehe. Kami ada Yuna..Nikon ada apa yekkk!!!
Entri terkini Hanif: Pengalihan masalahMy Profile

Reply

E. Keith Owens June 22, 2011 at 9:21 am

….ucapan tahniah atas perlantikan yuna sebagai duta canon..sudah rezeki yuna kerana yuna juga seorang yang meminati bidang fotografi..dan perlantikan ini bakal melonjakan lagi semangat yuna untuk mempelajari bidang fotografi.. ..ini adalah petikan kata-kata yuna semasa majlis tersebut .sebelum pelantikan tersebut pun dia sememangnya menggunakan kamera digital Canon sejak usia remaja lagi untuk merakamkan gambar-gambar menarik di dalam kehidupannya… Saya sangat teruja dengan pelantikan sebagai duta produk Canon. Sebelum ini sejak di bangku sekolah dan universiti saya memang merupakan pengguna jenama tersebut terutamanya kamera digital… Ciri-ciri kamera digitalnya yang mesra pengguna dan mudah untuk dikendalikan itu adalah faktor utama saya setia dengan Canon sejak dulu.. Tak sangka pula daripada pengguna setia kini saya dilantik sebagai duta produk pula katanya yang ditemui pada majlis pelantikannya sebagai duta Canon di Malaysia…Bercerita lanjut Yuna berkata pemilihan itu berlaku atas dasar persefahaman yang terjalin di antara pihaknya dan pengeluar produk kamera berkenaan… Semuanya bermula pada awal tahun ini apabila Canon menjadi salah satu penaja utama untuk program kembara saya iaitu Yuna Inspired… Pihak Canon memberikan sebuah kamera 5D Mark II untuk tujuan merakamkan gambar-gambar dan aktiviti saya sepanjang kembara ke Amerika Syarikat.. .tahniah dan syabas aku ucapkan kepada yuna..cuma satu je nak tegur fesyen tudung sekarang tak lawa lah..nak fesyen yang dulu…hehehe……

Reply

Jumir June 25, 2011 at 9:19 am

Bestnya di sponsor cenggitu…..bertuah Yuna.

Reply

kay July 3, 2011 at 11:00 pm

she’s ok.
Entri terkini kay: Car Rental BizMy Profile

Reply

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3

Previous post:

Next post: