(Gambar) Kaunter Jualan Tiket Akhir Bola Sepak Sukan Sea Dibakar Penyokong Fanatik Indonesia

by Adam Roslan on November 21, 2011

20111121-115101.jpg

Tinggal beberapa jam sebelum sepak mula perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA yang akan menemukan Malaysia dan Indonesia, peminat fanatik Indonesia lagi sekali menimbulkan kekecohan apabila mereka membakar kaunter jualan tiket akibat tidak dapat membeli tiket untuk perlawanan tersebut. Difahamkan pihak penganjur akan terus meningkatkan kawalan keselamatan menjelang malam ini.

Skuad Harimau Muda akan dibawa masuk ke stadium menaiki kenderaan berperisai Baraccuda selepas beberapa insiden berbahaya dalam perlawanan terdahulu.

Saksikan perlawanan akhir bola sepak Sukan Sea edisi ke 26 melalui siaran langsung yang dibawakan khas dari Stadium Glora Bung Karno, Senayan oleh TV1, TV3 dan Astro Arena.

{ 5 comments… read them below or add one }

fahie November 21, 2011 at 10:30 pm

pergh…syes finatik dyorg…mmg bhaye btol

Reply

Adam Roslan November 30, 2011 at 1:39 am

Jangan bawak budaya teruk ni. Kat Malaysia tak pernah ada lagi, tapi setakat pecah cermin bas tu ada la.

Reply

azam November 23, 2011 at 5:11 pm

depa bagus ketika tengok bola gol takda pon bakar mercun, tak bagus diaorang, depa bakar kaunter lagi mantap katanya
Entri terkini azam: Sudah Berusia 5 TahunMy Profile

Reply

Adam Roslan November 30, 2011 at 1:40 am

Ikut tema jugak kot, kalau marah takdak tiket bakar kaunter. Kalau marah player baling mercun. Kita selalu marah player, tak pernah ada sebab nak bakar kaunter sebab tiket sentiasa berbaki. Dok pakai tiket simpanan saja.

Reply

Faisal 2dayblogger November 24, 2011 at 5:52 am

Teruk2 betul lah penyokong mereka ni…

Reply

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3

Previous post:

Next post: