≡ Menu

(Gambar) Kaunter Jualan Tiket Akhir Bola Sepak Sukan Sea Dibakar Penyokong Fanatik Indonesia

20111121-115101.jpg

Tinggal beberapa jam sebelum sepak mula perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA yang akan menemukan Malaysia dan Indonesia, peminat fanatik Indonesia lagi sekali menimbulkan kekecohan apabila mereka membakar kaunter jualan tiket akibat tidak dapat membeli tiket untuk perlawanan tersebut. Difahamkan pihak penganjur akan terus meningkatkan kawalan keselamatan menjelang malam ini.

Skuad Harimau Muda akan dibawa masuk ke stadium menaiki kenderaan berperisai Baraccuda selepas beberapa insiden berbahaya dalam perlawanan terdahulu.

Saksikan perlawanan akhir bola sepak Sukan Sea edisi ke 26 melalui siaran langsung yang dibawakan khas dari Stadium Glora Bung Karno, Senayan oleh TV1, TV3 dan Astro Arena.

5 comments… add one

  • fahie November 21, 2011, 10:30 pm

    pergh…syes finatik dyorg…mmg bhaye btol

    • Adam Roslan November 30, 2011, 1:39 am

      Jangan bawak budaya teruk ni. Kat Malaysia tak pernah ada lagi, tapi setakat pecah cermin bas tu ada la.

  • azam November 23, 2011, 5:11 pm

    depa bagus ketika tengok bola gol takda pon bakar mercun, tak bagus diaorang, depa bakar kaunter lagi mantap katanya
    Entri terkini azam: Sudah Berusia 5 TahunMy Profile

    • Adam Roslan November 30, 2011, 1:40 am

      Ikut tema jugak kot, kalau marah takdak tiket bakar kaunter. Kalau marah player baling mercun. Kita selalu marah player, tak pernah ada sebab nak bakar kaunter sebab tiket sentiasa berbaki. Dok pakai tiket simpanan saja.

  • Faisal 2dayblogger November 24, 2011, 5:52 am

    Teruk2 betul lah penyokong mereka ni…

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3


Next post:

Previous post: