≡ Menu

Yuna dilantik duta Canon Malaysia

Kecemerlangan Yuna lagi terserlah apabila beliau dilantik sebagai duta produk kamera digital Canon dan mesin pencetak. Yuna yang dipilih menyertai Duta Canon Malaysia bersama kumpulan Fahrenheit, Simon Yam dan Penny Tai selepas memiliki ciri-ciri berinovasi, kreatif, berkualiti dan berkomitmen tinggi — sebagai perlambangan kejayaannya hari ini adalah disebabkan usaha keras sejak mula menyertai industri muzik.

Perlantikan Yuna sebagai Duta Canon Malaysia seleras dengan objektif Canon untuk mendekati golongan muda yang juga merupakan golongan terbesar peminatnya. Selepas ini, Yuna akan mendekati peminatnya dan pengguna produk Canon menerusi platform media sosial seperti Facebook, Youtube, Twitter dan melalui blog peribadinya. Gambar-gambar Yuna juga akan dimuatkan ke laman Facebook Canon Malaysia.

P/S: Yuna memiliki Canon 5D MKII dan menggunakan kameranya untuk mengambil gambar sekiranya keluar negara!

 

13 comments… add one
  • dilot June 21, 2011, 12:40 pm

    tak berapa minat sangat dekat Yuna..=)

  • meaw June 21, 2011, 3:16 pm

    wahhhh,hebat la yuna!

  • ida June 21, 2011, 4:13 pm

    wahaa, yunaa :) comel meyhh.

  • Nad June 21, 2011, 5:03 pm

    Go Yuna! :)

  • taliff June 21, 2011, 5:28 pm

    tak kisah pasal yuna…aku nak kamera DSLR Jugak!!! waaaaaaaaa

  • Hanif June 21, 2011, 9:32 pm

    Ni aku marah!!!! Yuna pakai kamera dahsyat…
    Walau apapun di aduta Canon aku puas hatiii..
    Hidup Canon…belum pernah mengecewakan!!!

    Maaf pengguna Nikon..hehehehe. Kami ada Yuna..Nikon ada apa yekkk!!!

  • E. Keith Owens June 22, 2011, 9:21 am

    ….ucapan tahniah atas perlantikan yuna sebagai duta canon..sudah rezeki yuna kerana yuna juga seorang yang meminati bidang fotografi..dan perlantikan ini bakal melonjakan lagi semangat yuna untuk mempelajari bidang fotografi.. ..ini adalah petikan kata-kata yuna semasa majlis tersebut .sebelum pelantikan tersebut pun dia sememangnya menggunakan kamera digital Canon sejak usia remaja lagi untuk merakamkan gambar-gambar menarik di dalam kehidupannya… Saya sangat teruja dengan pelantikan sebagai duta produk Canon. Sebelum ini sejak di bangku sekolah dan universiti saya memang merupakan pengguna jenama tersebut terutamanya kamera digital… Ciri-ciri kamera digitalnya yang mesra pengguna dan mudah untuk dikendalikan itu adalah faktor utama saya setia dengan Canon sejak dulu.. Tak sangka pula daripada pengguna setia kini saya dilantik sebagai duta produk pula katanya yang ditemui pada majlis pelantikannya sebagai duta Canon di Malaysia…Bercerita lanjut Yuna berkata pemilihan itu berlaku atas dasar persefahaman yang terjalin di antara pihaknya dan pengeluar produk kamera berkenaan… Semuanya bermula pada awal tahun ini apabila Canon menjadi salah satu penaja utama untuk program kembara saya iaitu Yuna Inspired… Pihak Canon memberikan sebuah kamera 5D Mark II untuk tujuan merakamkan gambar-gambar dan aktiviti saya sepanjang kembara ke Amerika Syarikat.. .tahniah dan syabas aku ucapkan kepada yuna..cuma satu je nak tegur fesyen tudung sekarang tak lawa lah..nak fesyen yang dulu…hehehe……

  • Jumir June 25, 2011, 9:19 am

    Bestnya di sponsor cenggitu…..bertuah Yuna.

  • kay July 3, 2011, 11:00 pm

    she’s ok.

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3


Next post:

Previous post: